Nyudviklede tuninger

Audi
Mercedes

Testkøres kommentar :

Væsentlig forskel med BSR trin1, især ved højere hastigheder. Bilen får en fantastisk lyd.

Tuningsresultat:

228HP

458NM

Effekt skema:

Mere info
Ford
Mercedes
Audi
Seat
Volkswagen
Ford
Mercedes
Volkswagen
Land Rover
Mercedes
Nissan
Seat
BMW

Tuningsresultat:

273HP

533NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

273HP

533NM

Effekt skema:

Mere info
Mini
Ford
Volkswagen
Mercedes
Adria
All Seasons
Auto Trail
Autoroller
Avan
Avida
Bürstner
Cabby
Carthago
Chausson
CI

Tuningsresultat:

201HP

473NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

205HP

485NM

Effekt skema:

Mere info
Concorde
Dethleff
Elnagh
Eura Mobil
Frankia
Hobby
Horizon
Hymer
Jayco
Joint Spaceline
Kabe
Knaus
Laika
LMC

Tuningsresultat:

201HP

473NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

205HP

485NM

Effekt skema:

Mere info
Mclouis Glen
Mobilvetta
Nordic
Pilote
Rapido
Rimor
Rollerteam
Sunliner
T.E.C
Talvor
Trakka
Wanderer
Weinsberg
Winnebago
BMW
Fiat
Porsche
Adria
All Seasons
Auto Trail
Autoroller
Avan
Avida
Bürstner
Cabby
Carthago
Chausson
CI
Concorde
Dethleff
Elnagh
Eura Mobil
Fiat
Frankia
Hobby
Horizon
Hymer
Jayco
Joint Spaceline
Kabe
Knaus
Laika
LMC
Mclouis Glen
Mobilvetta
Nordic
Pilote
Rapido
Rimor
Rollerteam
Sunliner
T.E.C
Talvor
Trakka
Wanderer
Weinsberg
Winnebago
Audi
Saab
Seat
Skoda
Volkswagen
Audi
Seat
Skoda
Volkswagen
BMW

Tuningsresultat:

364HP

681NM

Effekt skema:

Mere info
Volvo

Testkøres kommentar :

Det mærkes, at Volvo har designet en helt ny undervogn. Både foran og bagi er alt ændret. Den gamle undervogn med støbejernsdele fra Ford, som var sensitiv overfor motormomentet er udskiftet. Den nye foraksel er konstrueret med dobbelte wishbone aluminiums dele. Nu er der også glasfiber fjedre (som Chevrolet Corvette). Den firehjulsdrevne (AWD) model føles utrolig behagelig at køre rundt i sving og rundkørsler. Den føles næsten som en baghjulstrukket bil. Den hviler på baghjulene og accelererer som en sådan. Med denne kraftfulde optimering får bilen den ydelse som den fortjener.

Tuningsresultat:

194HP

377NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det mærkes, at Volvo har designet en helt ny undervogn. Både foran og bagi er alt ændret. Den gamle undervogn med støbejernsdele fra Ford, som var sensitiv overfor motormomentet er udskiftet. Den nye foraksel er konstrueret med dobbelte wishbone aluminiums dele. Nu er der også glasfiber fjedre (som Chevrolet Corvette). Den firehjulsdrevne (AWD) model føles utrolig behagelig at køre rundt i sving og rundkørsler. Den føles næsten som en baghjulstrukket bil. Den hviler på baghjulene og accelererer som en sådan. Med denne kraftfulde optimering får bilen den ydelse som den fortjener.

Tuningsresultat:

259HP

516NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det mærkes, at Volvo har designet en helt ny undervogn. Både foran og bagi er alt ændret. Den gamle undervogn med støbejernsdele fra Ford, som var sensitiv overfor motormomentet er udskiftet. Den nye foraksel er konstrueret med dobbelte wishbone aluminiums dele. Nu er der også glasfiber fjedre (som Chevrolet Corvette). Den firehjulsdrevne (AWD) model føles utrolig behagelig at køre rundt i sving og rundkørsler. Den føles næsten som en baghjulstrukket bil. Den hviler på baghjulene og accelererer som en sådan. Med denne kraftfulde optimering får bilen den ydelse som den fortjener.

Tuningsresultat:

290HP

530NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det mærkes, at Volvo har designet en helt ny undervogn. Både foran og bagi er alt ændret. Den gamle undervogn med støbejernsdele fra Ford, som var sensitiv overfor motormomentet er udskiftet. Den nye foraksel er konstrueret med dobbelte wishbone aluminiums dele. Nu er der også glasfiber fjedre (som Chevrolet Corvette). Den firehjulsdrevne (AWD) model føles utrolig behagelig at køre rundt i sving og rundkørsler. Den føles næsten som en baghjulstrukket bil. Den hviler på baghjulene og accelererer som en sådan. Med denne kraftfulde optimering får bilen den ydelse som den fortjener.

Tuningsresultat:

194HP

377NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det overdimensionerede motorophæng, svinghjul, kobling og drivlinie har gjort denne model ideel til tuning. BSR software giver et helt andet acceleration og ændrer egenskaberne af bilen totalt. Det er nu sjovt at køre og den føles rigtig hurtigt. Den tunge og klodsede fornemmelse, som nogle store dieselbiler giver, findes ikke længere. Nu giver motoren direkte respons uden forsinkelser, selv ved lavere omdrejninger.

Tuningsresultat:

243HP

482NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det mærkes, at Volvo har designet en helt ny undervogn. Både foran og bagi er alt ændret. Den gamle undervogn med støbejernsdele fra Ford, som var sensitiv overfor motormomentet er udskiftet. Den nye foraksel er konstrueret med dobbelte wishbone aluminiums dele. Nu er der også glasfiber fjedre (som Chevrolet Corvette). Den firehjulsdrevne (AWD) model føles utrolig behagelig at køre rundt i sving og rundkørsler. Den føles næsten som en baghjulstrukket bil. Den hviler på baghjulene og accelererer som en sådan. Med denne kraftfulde optimering får bilen den ydelse som den fortjener.

Tuningsresultat:

290HP

530NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det mærkes, at Volvo har designet en helt ny undervogn. Både foran og bagi er alt ændret. Den gamle undervogn med støbejernsdele fra Ford, som var sensitiv overfor motormomentet er udskiftet. Den nye foraksel er konstrueret med dobbelte wishbone aluminiums dele. Nu er der også glasfiber fjedre (som Chevrolet Corvette). Den firehjulsdrevne (AWD) model føles utrolig behagelig at køre rundt i sving og rundkørsler. Den føles næsten som en baghjulstrukket bil. Den hviler på baghjulene og accelererer som en sådan. Med denne kraftfulde optimering får bilen den ydelse som den fortjener.

Tuningsresultat:

259HP

516NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det mærkes, at Volvo har designet en helt ny undervogn. Både foran og bagi er alt ændret. Den gamle undervogn med støbejernsdele fra Ford, som var sensitiv overfor motormomentet er udskiftet. Den nye foraksel er konstrueret med dobbelte wishbone aluminiums dele. Nu er der også glasfiber fjedre (som Chevrolet Corvette). Den firehjulsdrevne (AWD) model føles utrolig behagelig at køre rundt i sving og rundkørsler. Den føles næsten som en baghjulstrukket bil. Den hviler på baghjulene og accelererer som en sådan. Med denne kraftfulde optimering får bilen den ydelse som den fortjener.

Tuningsresultat:

290HP

530NM

Effekt skema:

Mere info
Tæt
Tæt