Nyudviklede tuninger

Volkswagen
Skoda
BMW

Tuningsresultat:

223HP

442NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

223HP

442NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

223HP

442NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

223HP

442NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

223HP

442NM

Effekt skema:

Mere info
Volkswagen
BMW
Skoda
Audi
Volkswagen
Volvo

Testkøres kommentar :

Det mærkes, at Volvo har designet en helt ny undervogn. Både foran og bagi er alt ændret. Den gamle undervogn med støbejernsdele fra Ford, som var sensitiv overfor motormomentet er udskiftet. Den nye foraksel er konstrueret med dobbelte wishbone aluminiums dele. Nu er der også glasfiber fjedre (som Chevrolet Corvette). Den firehjulsdrevne (AWD) model føles utrolig behagelig at køre rundt i sving og rundkørsler. Den føles næsten som en baghjulstrukket bil. Den hviler på baghjulene og accelererer som en sådan. Med denne kraftfulde optimering får bilen den ydelse som den fortjener.

Tuningsresultat:

211HP

438NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det mærkes, at Volvo har designet en helt ny undervogn. Både foran og bagi er alt ændret. Den gamle undervogn med støbejernsdele fra Ford, som var sensitiv overfor motormomentet er udskiftet. Den nye foraksel er konstrueret med dobbelte wishbone aluminiums dele. Nu er der også glasfiber fjedre (som Chevrolet Corvette). Den firehjulsdrevne (AWD) model føles utrolig behagelig at køre rundt i sving og rundkørsler. Den føles næsten som en baghjulstrukket bil. Den hviler på baghjulene og accelererer som en sådan. Med denne kraftfulde optimering får bilen den ydelse som den fortjener.

Tuningsresultat:

250HP

515NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det mærkes, at Volvo har designet en helt ny undervogn. Både foran og bagi er alt ændret. Den gamle undervogn med støbejernsdele fra Ford, som var sensitiv overfor motormomentet er udskiftet. Den nye foraksel er konstrueret med dobbelte wishbone aluminiums dele. Nu er der også glasfiber fjedre (som Chevrolet Corvette). Den firehjulsdrevne (AWD) model føles utrolig behagelig at køre rundt i sving og rundkørsler. Den føles næsten som en baghjulstrukket bil. Den hviler på baghjulene og accelererer som en sådan. Med denne kraftfulde optimering får bilen den ydelse som den fortjener.

Tuningsresultat:

290HP

530NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det mærkes, at Volvo har designet en helt ny undervogn. Både foran og bagi er alt ændret. Den gamle undervogn med støbejernsdele fra Ford, som var sensitiv overfor motormomentet er udskiftet. Den nye foraksel er konstrueret med dobbelte wishbone aluminiums dele. Nu er der også glasfiber fjedre (som Chevrolet Corvette). Den firehjulsdrevne (AWD) model føles utrolig behagelig at køre rundt i sving og rundkørsler. Den føles næsten som en baghjulstrukket bil. Den hviler på baghjulene og accelererer som en sådan. Med denne kraftfulde optimering får bilen den ydelse som den fortjener.

Tuningsresultat:

211HP

438NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det mærkes, at Volvo har designet en helt ny undervogn. Både foran og bagi er alt ændret. Den gamle undervogn med støbejernsdele fra Ford, som var sensitiv overfor motormomentet er udskiftet. Den nye foraksel er konstrueret med dobbelte wishbone aluminiums dele. Nu er der også glasfiber fjedre (som Chevrolet Corvette). Den firehjulsdrevne (AWD) model føles utrolig behagelig at køre rundt i sving og rundkørsler. Den føles næsten som en baghjulstrukket bil. Den hviler på baghjulene og accelererer som en sådan. Med denne kraftfulde optimering får bilen den ydelse som den fortjener.

Tuningsresultat:

250HP

515NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det mærkes, at Volvo har designet en helt ny undervogn. Både foran og bagi er alt ændret. Den gamle undervogn med støbejernsdele fra Ford, som var sensitiv overfor motormomentet er udskiftet. Den nye foraksel er konstrueret med dobbelte wishbone aluminiums dele. Nu er der også glasfiber fjedre (som Chevrolet Corvette). Den firehjulsdrevne (AWD) model føles utrolig behagelig at køre rundt i sving og rundkørsler. Den føles næsten som en baghjulstrukket bil. Den hviler på baghjulene og accelererer som en sådan. Med denne kraftfulde optimering får bilen den ydelse som den fortjener.

Tuningsresultat:

250HP

515NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det mærkes, at Volvo har designet en helt ny undervogn. Både foran og bagi er alt ændret. Den gamle undervogn med støbejernsdele fra Ford, som var sensitiv overfor motormomentet er udskiftet. Den nye foraksel er konstrueret med dobbelte wishbone aluminiums dele. Nu er der også glasfiber fjedre (som Chevrolet Corvette). Den firehjulsdrevne (AWD) model føles utrolig behagelig at køre rundt i sving og rundkørsler. Den føles næsten som en baghjulstrukket bil. Den hviler på baghjulene og accelererer som en sådan. Med denne kraftfulde optimering får bilen den ydelse som den fortjener.

Tuningsresultat:

290HP

530NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det mærkes, at Volvo har designet en helt ny undervogn. Både foran og bagi er alt ændret. Den gamle undervogn med støbejernsdele fra Ford, som var sensitiv overfor motormomentet er udskiftet. Den nye foraksel er konstrueret med dobbelte wishbone aluminiums dele. Nu er der også glasfiber fjedre (som Chevrolet Corvette). Den firehjulsdrevne (AWD) model føles utrolig behagelig at køre rundt i sving og rundkørsler. Den føles næsten som en baghjulstrukket bil. Den hviler på baghjulene og accelererer som en sådan. Med denne kraftfulde optimering får bilen den ydelse som den fortjener.

Tuningsresultat:

290HP

530NM

Effekt skema:

Mere info
Seat
Skoda
Volkswagen
Audi
Seat
Audi
Volkswagen
BMW

Tuningsresultat:

381HP

737NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

381HP

737NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

381HP

737NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

381HP

737NM

Effekt skema:

Mere info
Volkswagen
BMW

Tuningsresultat:

192HP

401NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

192HP

401NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

192HP

401NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

192HP

401NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

192HP

401NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

192HP

401NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

192HP

401NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

192HP

401NM

Effekt skema:

Mere info
Volkswagen
Skoda
Kia
Audi
Honda
Volvo
Porsche
Volkswagen
Mercedes
Volvo

Tuningsresultat:

290HP

530NM

Effekt skema:

Mere info
Audi
Seat
Audi
Volkswagen
Seat

Tuningsresultat:

170HP

307NM

Effekt skema:

Mere info
Volvo
Volkswagen
BMW

Tuningsresultat:

371HP

523NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

371HP

523NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

371HP

523NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

371HP

523NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

381HP

558NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

381HP

558NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

371HP

523NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

371HP

523NM

Effekt skema:

Mere info
Volvo

Tuningsresultat:

236HP

360NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

236HP

360NM

Effekt skema:

Mere info

Tuningsresultat:

236HP

360NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Fra 3000rpm og op er bilen temmelig kedelig og træt med de oprindelige indstillinger. Det føles som om bilen mister magt og tøver hele vejen op til rpm grænse. Med BSR trin 1 bliver bilen meget stærkere ved lavere omdrejninger, og fra 3000rpm er accelerationen fortsat stærk og kraftfuld.

Tuningsresultat:

245HP

520NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Fra 3000rpm og op er bilen temmelig kedelig og træt med de oprindelige indstillinger. Det føles som om bilen mister magt og tøver hele vejen op til rpm grænse. Med BSR trin 1 bliver bilen meget stærkere ved lavere omdrejninger, og fra 3000rpm er accelerationen fortsat stærk og kraftfuld.

Tuningsresultat:

245HP

520NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det overdimensionerede motorophæng, svinghjul, kobling og drivlinie har gjort denne model ideel til tuning. BSR software giver et helt andet acceleration og ændrer egenskaberne af bilen totalt. Det er nu sjovt at køre og den føles rigtig hurtigt. Den tunge og klodsede fornemmelse, som nogle store dieselbiler giver, findes ikke længere. Nu giver motoren direkte respons uden forsinkelser, selv ved lavere omdrejninger.

Tuningsresultat:

185HP

389NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det overdimensionerede motorophæng, svinghjul, kobling og drivlinie har gjort denne model ideel til tuning. BSR software giver et helt andet acceleration og ændrer egenskaberne af bilen totalt. Det er nu sjovt at køre og den føles rigtig hurtigt. Den tunge og klodsede fornemmelse, som nogle store dieselbiler giver, findes ikke længere. Nu giver motoren direkte respons uden forsinkelser, selv ved lavere omdrejninger.

Tuningsresultat:

211HP

438NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det overdimensionerede motorophæng, svinghjul, kobling og drivlinie har gjort denne model ideel til tuning. BSR software giver et helt andet acceleration og ændrer egenskaberne af bilen totalt. Det er nu sjovt at køre og den føles rigtig hurtigt. Den tunge og klodsede fornemmelse, som nogle store dieselbiler giver, findes ikke længere. Nu giver motoren direkte respons uden forsinkelser, selv ved lavere omdrejninger.

Tuningsresultat:

250HP

515NM

Effekt skema:

Mere info
Audi
Volkswagen
Volvo

Testkøres kommentar :

Det overdimensionerede motorophæng, svinghjul, kobling og drivlinie har gjort denne model ideel til tuning. BSR software giver et helt andet acceleration og ændrer egenskaberne af bilen totalt. Det er nu sjovt at køre og den føles rigtig hurtigt. Den tunge og klodsede fornemmelse, som nogle store dieselbiler giver, findes ikke længere. Nu giver motoren direkte respons uden forsinkelser, selv ved lavere omdrejninger.

Tuningsresultat:

185HP

389NM

Effekt skema:

Mere info
Audi
Volkswagen
Seat
Skoda
Volkswagen
BMW

Tuningsresultat:

273HP

533NM

Effekt skema:

Mere info
Volkswagen
Audi
Volkswagen
Audi
Volkswagen
Audi
Skoda
Volkswagen
Volvo

Testkøres kommentar :

Det overdimensionerede motorophæng, svinghjul, kobling og drivlinie har gjort denne model ideel til tuning. BSR software giver et helt andet acceleration og ændrer egenskaberne af bilen totalt. Det er nu sjovt at køre og den føles rigtig hurtigt. Den tunge og klodsede fornemmelse, som nogle store dieselbiler giver, findes ikke længere. Nu giver motoren direkte respons uden forsinkelser, selv ved lavere omdrejninger.

Tuningsresultat:

185HP

389NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det overdimensionerede motorophæng, svinghjul, kobling og drivlinie har gjort denne model ideel til tuning. BSR software giver et helt andet acceleration og ændrer egenskaberne af bilen totalt. Det er nu sjovt at køre og den føles rigtig hurtigt. Den tunge og klodsede fornemmelse, som nogle store dieselbiler giver, findes ikke længere. Nu giver motoren direkte respons uden forsinkelser, selv ved lavere omdrejninger.

Tuningsresultat:

211HP

438NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det overdimensionerede motorophæng, svinghjul, kobling og drivlinie har gjort denne model ideel til tuning. BSR software giver et helt andet acceleration og ændrer egenskaberne af bilen totalt. Det er nu sjovt at køre og den føles rigtig hurtigt. Den tunge og klodsede fornemmelse, som nogle store dieselbiler giver, findes ikke længere. Nu giver motoren direkte respons uden forsinkelser, selv ved lavere omdrejninger.

Tuningsresultat:

250HP

515NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det overdimensionerede motorophæng, svinghjul, kobling og drivlinie har gjort denne model ideel til tuning. BSR software giver et helt andet acceleration og ændrer egenskaberne af bilen totalt. Det er nu sjovt at køre og den føles rigtig hurtigt. Den tunge og klodsede fornemmelse, som nogle store dieselbiler giver, findes ikke længere. Nu giver motoren direkte respons uden forsinkelser, selv ved lavere omdrejninger.

Tuningsresultat:

250HP

515NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det overdimensionerede motorophæng, svinghjul, kobling og drivlinie har gjort denne model ideel til tuning. BSR software giver et helt andet acceleration og ændrer egenskaberne af bilen totalt. Det er nu sjovt at køre og den føles rigtig hurtigt. Den tunge og klodsede fornemmelse, som nogle store dieselbiler giver, findes ikke længere. Nu giver motoren direkte respons uden forsinkelser, selv ved lavere omdrejninger.

Tuningsresultat:

250HP

515NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det overdimensionerede motorophæng, svinghjul, kobling og drivlinie har gjort denne model ideel til tuning. BSR software giver et helt andet acceleration og ændrer egenskaberne af bilen totalt. Det er nu sjovt at køre og den føles rigtig hurtigt. Den tunge og klodsede fornemmelse, som nogle store dieselbiler giver, findes ikke længere. Nu giver motoren direkte respons uden forsinkelser, selv ved lavere omdrejninger.

Tuningsresultat:

185HP

389NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det overdimensionerede motorophæng, svinghjul, kobling og drivlinie har gjort denne model ideel til tuning. BSR software giver et helt andet acceleration og ændrer egenskaberne af bilen totalt. Det er nu sjovt at køre og den føles rigtig hurtigt. Den tunge og klodsede fornemmelse, som nogle store dieselbiler giver, findes ikke længere. Nu giver motoren direkte respons uden forsinkelser, selv ved lavere omdrejninger.

Tuningsresultat:

211HP

438NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det overdimensionerede motorophæng, svinghjul, kobling og drivlinie har gjort denne model ideel til tuning. BSR software giver et helt andet acceleration og ændrer egenskaberne af bilen totalt. Det er nu sjovt at køre og den føles rigtig hurtigt. Den tunge og klodsede fornemmelse, som nogle store dieselbiler giver, findes ikke længere. Nu giver motoren direkte respons uden forsinkelser, selv ved lavere omdrejninger.

Tuningsresultat:

250HP

515NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det overdimensionerede motorophæng, svinghjul, kobling og drivlinie har gjort denne model ideel til tuning. BSR software giver et helt andet acceleration og ændrer egenskaberne af bilen totalt. Det er nu sjovt at køre og den føles rigtig hurtigt. Den tunge og klodsede fornemmelse, som nogle store dieselbiler giver, findes ikke længere. Nu giver motoren direkte respons uden forsinkelser, selv ved lavere omdrejninger.

Tuningsresultat:

185HP

389NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det overdimensionerede motorophæng, svinghjul, kobling og drivlinie har gjort denne model ideel til tuning. BSR software giver et helt andet acceleration og ændrer egenskaberne af bilen totalt. Det er nu sjovt at køre og den føles rigtig hurtigt. Den tunge og klodsede fornemmelse, som nogle store dieselbiler giver, findes ikke længere. Nu giver motoren direkte respons uden forsinkelser, selv ved lavere omdrejninger.

Tuningsresultat:

211HP

438NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det overdimensionerede motorophæng, svinghjul, kobling og drivlinie har gjort denne model ideel til tuning. BSR software giver et helt andet acceleration og ændrer egenskaberne af bilen totalt. Det er nu sjovt at køre og den føles rigtig hurtigt. Den tunge og klodsede fornemmelse, som nogle store dieselbiler giver, findes ikke længere. Nu giver motoren direkte respons uden forsinkelser, selv ved lavere omdrejninger.

Tuningsresultat:

250HP

515NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det overdimensionerede motorophæng, svinghjul, kobling og drivlinie har gjort denne model ideel til tuning. BSR software giver et helt andet acceleration og ændrer egenskaberne af bilen totalt. Det er nu sjovt at køre og den føles rigtig hurtigt. Den tunge og klodsede fornemmelse, som nogle store dieselbiler giver, findes ikke længere. Nu giver motoren direkte respons uden forsinkelser, selv ved lavere omdrejninger.

Tuningsresultat:

250HP

515NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det overdimensionerede motorophæng, svinghjul, kobling og drivlinie har gjort denne model ideel til tuning. BSR software giver et helt andet acceleration og ændrer egenskaberne af bilen totalt. Det er nu sjovt at køre og den føles rigtig hurtigt. Den tunge og klodsede fornemmelse, som nogle store dieselbiler giver, findes ikke længere. Nu giver motoren direkte respons uden forsinkelser, selv ved lavere omdrejninger.

Tuningsresultat:

211HP

438NM

Effekt skema:

Mere info

Testkøres kommentar :

Det overdimensionerede motorophæng, svinghjul, kobling og drivlinie har gjort denne model ideel til tuning. BSR software giver et helt andet acceleration og ændrer egenskaberne af bilen totalt. Det er nu sjovt at køre og den føles rigtig hurtigt. Den tunge og klodsede fornemmelse, som nogle store dieselbiler giver, findes ikke længere. Nu giver motoren direkte respons uden forsinkelser, selv ved lavere omdrejninger.

Tuningsresultat:

250HP

515NM

Effekt skema:

Mere info
Tæt
Tæt